Kokybiniai tyrimai

Kokybiniai tyrimai – tai rinkos tyrimo metodas, taikomas siekiant giliau ištirti ir suprasti asmenų patirtis, požiūrį, elgseną ir jos priežastis. Grupinės diskusijos ir giluminiai interviu yra kokybinių tyrimų metodai, leidžiantys nuodugniai ištirti įvairius rūpimus klausimus.

BERENT teikia kokybinių tyrimų paslaugas, įskaitant:

  • Tikslinės grupės
  • Giluminis interviu su vartotojais (tiesioginiai interviu / interviu telefonu / vaizdo ar garso konferencijos)
  • Aukšto lygio giluminiai interviu įmonėje (tiesioginiai interviu / interviu telefonu / vaizdo ar garso konferencijos)

Grupinės diskusijos

Grupinėje diskusijoje nedidelė, įvairialypė dalyvių grupė dalyvauja moderuojamose diskusijose, kurios leidžia tyrėjams įžvelgti bendrus požiūrius ir atskleisti grupės dinamiką.

BERENT grupinių diskusijų metodai yra universalūs ir atitinka įvairius tyrimų poreikius.

Grupinės diskusijos: sąranga ir sesijos
1. Standartinės grupės
2. Virtualios/nuolatinės grupės
3. Verslas - verslui grupės
4. Mini grupės
5. šeimų grupės
6. Praktiniai seminarai
7. Išankstinės darbo grupės

Giluminiai interviu

Giluminiai interviu – tai tyrėjo ir dalyvio sąveika, leidžianti labiau individualizuoti mintis ir patirtį. Giluminės apklausos yra ypač vertingos siekiant gauti išsamius pasakojimus ir atskleisti aspektus, kurie gali neišryškėti grupės aplinkoje.

BERENT teikiamų giluminių interviu paslaugos:

◦  Lankstus formatas: BERENTT gali atlikti kokybinius tyrimus tiesiogiai, telefonu arba per vaizdo ir (arba) garso konferencinius skambučius, prisitaikant prie įvairių tyrimų poreikių ir dalyvių pageidavimų.

◦ Vartotojai ir įmonės: giluminiai interviu su vartotojais, kurių metu tiriame individualią patirtį ir nuomonę, ir su įmonėmis, kurių metu išsamiai diskutuojama su pagrindinėmis suinteresuotomis šalimis.

◦ Kvalifikuoti interviuotojai: mūsų patyrę interviuotojai turi puikius įgūdžius, reikalingus sukurti patogią aplinką, skatinančią dalyvius atvirai dalintis savo įžvalgomis.

Strateginiai rinkodaros sprendimai

Mūsų projektų vadovai ir moderatoriai specializuojasi rinkodaros srityje. Visi projektai rengiami atsižvelgiant į rinkodaros gaires, neskiriant perdėto dėmesio psichologinėms metodologinėms detalėms bei stengiantis pateikti klientams įžvalgas, tiesiogiai susijusias su jų verslo sprendimais.

Kviečiame susisiekti su mumis ir aptarti, kaip kokybiniai tyrimai gali padėti Jūsų organizacijai atskleisti vertingas įžvalgas ir padėti priimti tinkamus strateginius sprendimus: info.vilnius@berent.com.