Keičiantis vartotojų elgsenai, keičiasi ir rinkos tyrimų dalyvių (respondentų) elgesys bei įpročiai. Mišrios apklausos, kombinuojant keletą metodų, yra vis dar gana naujas fenomenas, kurį daugelis rinkos tyrėjų ignoruoja, teigdami, kad tokie apklausų metodai nėra moksliškai pagrįsti. Esame visiškai priešingos nuomonės, pripažįstame, kad norint išlaikyti įvairių visuomenės grupių įsitraukimą į apklausas, yra nepaprastai svarbu atsižvelgti į įvairių socialinių sluoksnių ir visuomenės grupių bendravimo įpročius bei rasti tinkamus technologinius sprendimus. Stebėdami smunkančius klasikinių apklausų metodų dalyvavimo procentus bei pokyčių poreikį, vieni iš pirmųjų rinkoje ėmėmės strateginės iniciatyvos atlikti mišrias apklausas, derindami CATI (apklausa telefonu), CAWI (apklausa internetu) ir CAPI (apklausa žodžiu) metodus.
Šis novatoriškas metodas buvo reikšmingas mūsų apklausų metodikos pokytis, atspindintis mūsų įsipareigojimą prisitaikyti prie įvairių respondentų pageidavimų ir į juos reaguoti.
Pripažįstant, kad skirtingi tikslinės auditorijos segmentai turi skirtingus bendravimo pageidavimus ir skirtingas technologines galimybes, sprendimas naudoti CATI, CAWI ir CAPI metodikas drauge buvo strateginis žingsnis siekiant padidinti respondentų įsitraukimą. Pastebėjome, kad respondentai vis dažniau bendrauja internetu, ir supratome, kad svarbu atsižvelgti į technologinę pažangą ir tendencijas.
Mūsų komanda turi puikius CATI, CAWI ir CAPI administravimo įgūdžius. Apklausos dizainą galime optimizuoti visais būdais, užtikrindami sklandų perėjimą nuo bendravimo telefonu prie bendravimo internetu ar žodžiu, ir atvirkščiai.
Taikant mišrią tyrimo duomenų rinkimo metodiką, galima taikyti įvairiapusį požiūrį, atsižvelgti į skirtingus respondentų pageidavimus ir elgseną, įtraukti jaunesnių amžiaus grupių respondentus naudojant technologijas, taip didinant įsitraukimą ir optimizuojant grįžtamosios informacijos rinkimą, kad būtų galima priimti informacija pagrįstus sprendimus.
Apklausoje derinant CATI, CAWI ir CAPI metodus, galima išspręsti kiekvieno būdo apribojimus ir pagerinti jų teikiamą naudą. Atlikdami apklausą tyrėjai gali pradėti nuo vieno metodo, o kitą metodą taikyti respondentams, kurie neatsakė, arba naudoti visus metodus vienu metu, siūlydami respondentams pasirinkti dalyvavimo apklausoje būdą.
Spręsdami sudėtingas visuomenės, rinkų ir techninių sąlygų problemas, mes esame pasiryžę įveikti šiuos iššūkius novatoriškais sprendimais. Dinamiška CATI, CAWI ir CAPI metodų sinergija atliekant apklausas mišriu būdu leidžia pasiekti geresnių rezultatų ir efektyviau panaudoti laiką bei išteklius.
Norėdami gauti daugiau įžvalgų apie apklausų – tiek vietinių, tiek pasaulinio masto – atlikimą, kreipkitės į mus elektroniniu paštu: info.vilnius@berent.com.