Santrauka:
2007 m. atliekamo tyrimo metu 11% Lietuvos pirkėjų teigė nusivylę dėl pastaruoju metu įsigyto (-ų) pirkinio (-ių). Mažiau nusivylusių įsigytais pirkiniais buvo tarp vyresnio amžiaus pirkėjų, 60 metų ir vyresnių.
2013 m. atliekamo tyrimo metu, sužinojome, kad nusivylusių dėl pastaruoju metu įsigyto (-ų) pirkinio (-ių) pirkėjų yra 14%. Šis skirtumas statistiškai nėra reikšmingas.
Tačiau statistiškai reikšmingas pokytis yra tas, kad pirkėjų, teigiančių “ne, man neteko nusivilti” procentas padidėjo nuo 59% iki 81%. Taigi, 2013 m. atliktos apklausos metu žymiai daugiau pirkėjų buvo įsitikinę, kad jie pastaruoju metu neįsigijo blogos kokybės prekių.
Analogiška apklausa buvo tuo pačiu metu vykdoma ir Danijoje. Jeigu tik 14% Lietuvos pirkėjų teigė, kad jiems teko nusivilti pastaruoju metu įsigytu (-u) pirkiniu (-iais), tuo metu net 35% pirkėjų Danijoje teigė, kad jiems teko nusivilti pastaruoju metu įsigytu (-u) pirkiniu (-iais). Šis skirtumas yra statistiškai reikšmingas.