Faktai apie mobilius telefonus ir SMS marketingą

2011/05/23 | Be kategorijos
15

Šių metų vasario – kovo mėnesiais atlikome reprezentatyvią Lietuvos gyventojų apklausą. Apklausos metu skambinome respondentams (CATI metodas) ir uždavinėme klausimus apie mobilius telefonus ir reklamines SMS žinutes. Apklausoje dalyvavo 529 gyventojai, kurių amžius nuo 15 metų. Didžiausia galima paklaida siekią 4,3%.

Žemiau pateikiame kelis tyrimo metu gautus faktus:

  • 93% Lietuvos gyventojų turi mobilius telefonus. Mobilaus telefono dažniau neturi vyresnio amžiaus žmonės. Tarp vyresnių nei 55 metai tokių yra 21%.
  • 11% gyventojų turi išmaniuosius telefonus. Iš jų 45% Nokia, o iPhone sudaro 16%, Samsung 19%
  • 15-24 metų amžiaus grupėje išmaniuosius telefonus teigia turintys 33% jaunuolių.
  • 51% mobilų telefonų savininkų teigia, kad savo telefone turi prieigą prie mobilaus interneto. 44% procentai turintys mobilius telefonus teigė, kad telefone neturi prieigos prie interneto. Pastarasis faktas labiau atspindi žmonių domėjimosi technologijomis lygį, mat vos ne kiekviename pastaraisiais metais pagamintame telefone yra techninė galimybė prisijungti prie mobilaus interneto. Jaunimas yra labiau technologiškai išprusęs, todėl nenuostabu, kad jie geriau žino (76% tarp 15-24) apie telefonų galimybes.
  • 80% turinčių mobilius telefonus teigia kada nors gavę trumpąją reklaminę žinutę (SMS) į savo telefoną.
  • 46% gavusių reklamines SMS žinutes teigia, kad gavo ją per paskutines 7 dienas, net 68% gavo bent vieną žinutę per pastarąsias dvi savaites.
  • 72% respondentų iš principo nepritaria tam, kad jiems būtų siunčiamos trumposios reklaminės žinutės. Nepritariančių vidutinis amžius 51 metai.
  • 24% iš principo pritaria, kad jiems būtų siunčiamos reklaminės SMS žinutės (vidutinis amžius 35 metai)

Ši informacija yra BERENT nuosavybė, skelbiant informaciją viešai, būtina nurodyti BERENT kaip šaltinį.